۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹

حمیدرضا گرشاسبی:

صحبتی از لژیونر شدن دو بازیکن پرسپولیس نشده است

صحبتی از لژیونر شدن دو بازیکن پرسپولیس نشده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چند گام تا قهرمانی فاصله داریم و این پیروزی ها را به هوادارانی که در بدترین شرایط به ورزشگاه می آیند تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی  ۲ بر صفر تیمش برابر تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و بازیکنان پرسپولیس نمایش خوبی از خود ارائه دادند.

وی گفت: ما از ابتدا حاکم میدان بودیم تا توانستیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که نماینده دیناموزاگرب به ورزشگاه آمده بود تا بازی محرمی و انصاری را ببیند گفت: هنوز هیچ صحبتی در این خصوص نشده است و با توجه به اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده و این تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم است هیچ حرفی در خصوص پیوستن محرمی و انصاری به دیناموزاگرب نشده زیرا بازیکنان ما بدنبال قهرمانی در پایان فصل هستند و تمام هدفشان موفقیت پرسپولیس در این فصل است.

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که امروز عنوان شده است تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان باید در مسقط بازیهای خود را بر گزار کنند گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و باید منتظر بمانم تا ببینیم فدراسیون با ما چه صحبتی خواهد کرد و هنوز هیچ کشوری در این خصوص به ما اعلام نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنون هستم که با این شرایط سخت و با سرمای شدید هوا به ورزشگاه آمده تا تیم خودشان را تشویق کنند و ما مدیون این عزیزان هستیم.

کد خبر 4217089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha